Spółka NiOL informuje, że reklamacje w sprawach dotyczących opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania od 6 października przyjmowane będą wyłącznie w formie pisemnej.
Reklamacje można składać na stronie spp.szczecin.pl. W zakładce „Reklamacje” znajduje się formularz, który umożliwia złożenie reklamacji wraz z ewentualnymi załącznikami.
– Taki sam tryb reklamacji został wprowadzony w stosunku do opłat za postój na płatnym parkingu niestrzeżonym i parkingach dla mieszkańców zlokalizowanych na i przy Placu Orła Białego – mówi Wojciech Jachim, rzecznik NiOL. – Odpowiedni formularz reklamacyjny jest na stronie ppn.szczecin.pl.
Reklamacje można ponadto składać w biurze SPP przy al. Wojska Polskiego 105, gdzie zostały przygotowane specjalne formularze oraz urna do ich przyjmowania.
Dotychczas reklamacje były przyjmowane pisemnie, ale także przez pracowników NiOL w biurze SPP. Zmiana trybu reklamacji jest spowodowana wzrostem zagrożenia epidemicznego w Szczecinie.