1 października w pełni otwarty został nowy stadion Pogoni Szczecin. Chociaż od tego wydarzenia nie minął jeszcze nawet miesiąc, to firmy odpowiedzialne za znalezienie sponsora tytularnego dla obiektu już teraz działają pełną parą. Obecnie trwa etap rozsyłania ofert do potencjalnych zainteresowanych, a w grze mają znajdować się firmy nie tylko rodzime, ale również zagraniczne.
Oferty sponsorskie zostały przygotowane jeszcze we wrześniu. W tym momencie trwa dystrybucja po rynku polskim, jak również po rynkach anglo i niemieckojęzycznych. Za znalezienie odpowiedniego kandydata odpowiedzialne jest konsorcjum dwóch firm, pochodzących z Warszawy i Gdańska. Firmy Komunikacja Plus Sp. z o.o. Sp. k. i Sport Innovation Kamil Kukułka wygrały bowiem w lecie organizowany przez miasto przetarg.
Przedstawiciele firm szukających sponsora poinformowali podczas rozmów z Urzędem Miasta, iż wśród potencjalnych kandydatów znajdują się firmy m.in. z Niemiec i krajów skandynawskich. Co istotne, miasto w ramach własnych relacji biznesowych zapewniło sobie możliwość bezpośredniego kontaktu ze zgłoszoną grupą ponad trzydziestu firm.
Przedstawiciele miasta wraz z pracownikami konsorcjum firm w listopadzie mają wybrać się wspólnie do Warszawy. Dojdzie wówczas do spotkania z potencjalnymi sponsorami podczas IV Kongresu Sport Biznes Polska. Kamil Kukułka z Sport Innovation zaznacza, że w trakcie wydarzenia odbędzie się prelekcja, celem której będzie prezentacja zalet projektu objęcia sponsoringu tytularnego stadionu w Szczecinie.
POLECAMY TAKŻE:
Minister Ziobro: „Immunitety to patologia”. Czy wkrótce zostaną zniesione?
Sowiecki pomnik w Boblicach zostanie zdemontowany. Będzie relacja LIVE